La Asociación de Madres y Padres de Gays, Lesbianas, Bisexuales y Transexuales (AMPGYL), d'àmbit estatal, ja té seu a València. L'any 94, un grup de pares i mares van decidir formar l'associació per donar-se suport, per entendre i fer entendre la realitat dels fills i filles, recolzar-los en la seua lluita contra la discriminació i ser un punt de referència per a altres famílies.
Us deixe ací l'enllaç amb un parell de guies molt interessants, el telèfon (608758511) i l'email de contacte valencia@ampgyl.org:
4 comentaris:
kuan vaig contar a ma mare que era lesbiana, no es va enfadar perque heu fora. me va dir que ella m'habia parit y ke yo no tenia la culpa de res. Se va enfdar perque no habia confiat en ella i no se l'havia dit abans. jo tenia molta por i ella me-la va llevar...
Gràcies, anònima, de vegades els pares ens sorprenen, i aquesta associació demostra que n'hi ha molts disposats a partir-se la cara pels fills, perquè no patisquen i perquè no se senten sols. Jo sempre he pensat que una persona homosexual és una bendició en una família perquè tot el món canvia, reestructura la seua vida, les seues creences... en definitiva: evoluciona i creix. La resposta de ta mare és una gran lliçó de vida.
Te envidio anónima, yo no tengo la suficiente confianza con mi madre como para decírselo, y a parte, no se si me entendería...
Pero en fin, supongo que algún día tendré el valor de decirle a mi madre, que a parte de los chicos, también me gustan las chicas...
Y con muchísima honra!!
Hola Anónima,
Ampgil está lleno de madres y padres que al principio también tuvieron que pasar por su proceso de aceptación de la homosexualidad o bisexualidad de sus hijxs. Y es normal que ocurra, que existan estos miedos de lxs hijxs i de los padres y madres. Pero creo que debemos animarnos y pensar que estamos haciendo historia, participando en un proceso histórico de cambio y de apertura hacia una sexualidad y unas relaciones más ricas, más respetuosas y más abiertas. Y todxs formamos parte de ese proceso, aunque a veces demos algunos pasitos atrás o nos quedemos un poco paradxs.
Este año quiero invitar a las madres de Ampgil para que vengan a nuestro instituto. Así que ya lo montaremos porque también ellas tienes muchas ganas de venir y de hablar con esas madres y padres a quienes les cuesta aceptar que sus hijxs "hagan historia"
Publica un comentari a l'entrada