Rosi, pense com tu sobre la peli, però quan la vaig veure vaig arribar a dubtar, serem nosaltres uns moralistes? Recorde que vaig pensar, açò és impossible de portar a l'aula, trencant un principi dels meus, aquell de que tot pot entrar a classe i utilitzar-ho per educar. Als alumnes els agrada, però no té per on pillar-ho, és tot un despropòsit, i el que es pitjor, una mentida, però que sembla creure's i difondre una visió tremendista dels adolescents. En fi, ho tenim cada vegada més difícil, encara que semble més fàcil
Vull dir que tenim encara més dificil educar la sexualitat i l'afectivitat en igualtat perquè sembla que ara estiguem més alliberats que abans, que sigam més tolerants i tot això. Però se'ns colen els mateixos models masclistes i reduccionistes i ni ens adonem, i per això és més difícil perquè no volem caure en un model moralista però el model vigent es més moralista encara però amagat. I lluitar contra fantasmes és complicat
4 comentaris:
Rosi, pense com tu sobre la peli, però quan la vaig veure vaig arribar a dubtar, serem nosaltres uns moralistes? Recorde que vaig pensar, açò és impossible de portar a l'aula, trencant un principi dels meus, aquell de que tot pot entrar a classe i utilitzar-ho per educar. Als alumnes els agrada, però no té per on pillar-ho, és tot un despropòsit, i el que es pitjor, una mentida, però que sembla creure's i difondre una visió tremendista dels adolescents.
En fi, ho tenim cada vegada més difícil, encara que semble més fàcil
Hola Enric, m'agradaria saber perquè ho tenim encara més dificil.
Vull dir que tenim encara més dificil educar la sexualitat i l'afectivitat en igualtat perquè sembla que ara estiguem més alliberats que abans, que sigam més tolerants i tot això. Però se'ns colen els mateixos models masclistes i reduccionistes i ni ens adonem, i per això és més difícil perquè no volem caure en un model moralista però el model vigent es més moralista encara però amagat. I lluitar contra fantasmes és complicat
Gracies Enric, ja l'entenc més.
Publica un comentari a l'entrada